Ha Ön a cégvezető, és nincs külön bejelentett székhelye egy cégének, akkor a céggel kapcsolatos mindennemű adminisztrációs tevékenységet Önnek kell intéznie. Ez annyit jelent, hogy folyamatosan otthon kell tartózkodnia, hogy a hivatalos leveleket át tudja venni. Ha postai küldemény érkezik, és Ön nincs otthon, akkor utána postára kell menni, hogy át tudja venni a küldeményeket. Ez pedig legtöbb esetben sorban állásokkal, idegeskedésekkel jár! Hasonló a helyzet a hatósági ellenőrzésekkel kapcsolatosan is. Amennyiben viszont Ön olyan tevékenységet végez, hogy kevés időt tölt az előre bejelentett székhelyen, akkor két lehetősége van. Vagy felvesz egy személyt, aki intézi az adminisztrációs ügyeket. Még rosszabb esetben bérel egy irodát, ahol szintén alkalmazottat tart, amely nem kevés költséggel jár! A megoldás egy székhelyszolgáltatás igénybe vétele! Ez átvállalja az adminisztrációkat, így Önnek nem kell folyamatosan ott tartózkodni, tudja az ügyeit intézni. Vegye fel a kapcsolatot a topcegalapitas.hu oldalon található elérhetőségeken!